Zwroty

Zgodnie z Prawem w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu (odstąpienia od umowy) / wymiany, bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu (odstąpienia od umowy) / wymiany towaru na adres: "Nailu sp. z o.o." ul. Al. Zwycięstwa 241/13, Gdynia81-521 wraz ze zwracanym towarem lub na adres e-mail: reklamacje@nailu.pl

Termin 14-dniowy należy liczyć od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Konsument. Sklep zwróci Konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru - do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Sklep nie odbiera zwrotów wysłanych z pobraniem.

Sklep odsyła wymieniany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Koszt wysyłki wynosi 12,99 zł.Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w następujących przypadkach:

- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

- świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

- zamówień specjalnych realizowanych na wyraźne indywidualne potrzeby / żądania klienta.

 

Formularza zwrotu dostępny po uprzednim kontakcie e-mail: reklamacje@nailu.pl

 

Info w nagłówku

                                                                                                                                

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl